Subject: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 11254 Muuga tee km 1,50-2,51 asuva lõigu rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks
From: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 15:23:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Transpordiamet on andnud korralduse ning edastab sellekohase info puudutatud 
isikutele ja asutustele teadmiseks.
Palume dokumentidega tutvuda. Kiri ei eelda vastust.
Palun kinnitage dokumendi kättesaamist kirjaga e-posti aadressile 
[email-masked]

Pealkiri: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 11254 Muuga tee km 
1,50-2,51 asuva lõigu rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks

Registreerimise kuupäev: 10.07.2024

Registreerimise number: 1.1-3/24/559.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>